PS5 löpinää
-
Näemmä PS5 toimii myös 4K Blu-ray soittimena. Ei kovin kummoinen käytettävyydeltään ja ominaisuuksiltaan, mutta kyllä se varaleluksi sopii. Ellei sitten enempi ala tuulettimet huutamaan leffan edetessä.
Toimi jopa ilman nettiyhteyttä, jota PS4 (ei 4K tukea) ruinaa.
-
Huomenna olisi sisältöä luvassa vaan uskaltaako moisen version ostaa? Voivatko olla niiin kieroja, että enkku on poistettu, arf!
Briteissä on hinta kohillaan eli £69. Siihen päälle erotus suomen ALViin ja postikulut niin taidetaan olla 89 eurossa! Tuo ns. Nordic versio maksaa €60.
-
Huh!
Languages Supported:
Audio and Text: English, French, Italian, German, Spanish (Castilian), Portuguese, Polish, Russian, Finnish, Norwegian, Swedish, Danish, Dutch
Audio Only: Arabic
Text Only: UK English, Greek, Czech, Romanian, Croatian, Turkish, Hungarian
-
Onko ps5 vielä käytössä pakollinen playstation plus aka pleikkavero moninpelistä? En osta joka tapauksessa. Ei ole telkkariakaan
-
En tiedä, en päästä pelilelujani nettiin.
Tämän https://www.playstation.com/en-us/support/subscriptions/playstation-plus-support/ perusteella tarvitaan.
-
PS5:n mukaan bundlattu Astro's Playroom on melko hilpeätä menoa. Peli tuntuu myös esittelevän hyvin mitä DualSense ohjaimella voi tehdä.
-
Astro's on nyt hoidettu, eiku etiä päin!
-
Eipä ole DualSense ohjainkaan mikään virtaihme. En tosin ihmettele ainakaan Ratchet & Clankin kanssa virran nopeaa hupenemista, koska ohjain elämöi (ainakin joissain paikoissa) jatkuvasti.
-
On tämä PS5 Ratchet & Clank tosi hieno, ei siinä mitiä. Fiilis on samalla tasolla kuin aikoinaan ekaa PS3 Ratchet & Clankia pelatessa kunnon vermeillä.
-
Briteissä on jokin hyvin pahasti pielessä:
Vaivaiset €120! Päälle vielä postikulut ja lisää ALVia 4%.
Täällä paikallisessa kaupassa €56.
-
Ps5 lisä konsoliveron lisäksi? Muutaman vuoden maksaa konsoliveroa, niin ei se pc niin kalliilta vaikutakaan.
-
Kahtoo nyt mihin hinnat pidemmän päälle asettuvat. Suuri osa (varsinkin PlayStation) peleistäni on ostettu parilla kympillä, osa halvemmallakin.
PC:lle ei yleensä ns. ison pöhinän pelejä saa ostettua eli ainakaan minulle PC ei ole vaihtoehto. Lisäksi konsoleille tuppaa tulemaan enempi minua miellyttäviä pelejä. Ja tykkään hillota ne kirjahyllyyni.
Ostaminen meinaa sitä, ettei peli ikinä koskaan kertakaan vaadi mitään nettiyhteyttä ja voin asentaa sen useampaan laitteeseen (pelaaminen yhdellä kerrallaan on OK). Fyysiset kappaleet voi jopa myydä tai vaihtaa.
PC muuten on aivan hilkatin kallis, jos ostelee huippunäytönohjaimia.
-
60€/v moninpelistä lisää pelikoneen hintaa. Ps4 julkaistiin noin 10v sitten. Kyl 1500 pelikoneen saa, jos ei halua rtx3080 näytönohjainta. Lisäksi pelit on kai halvempia, ellei ihan uusia oteta lukuun. Nopeasti nuo uudetkin tulevat gog:ssa, steamissä tai epicissä alennukseen.
Edit: poistin epäoleellisen liirum laarumin, vaikka ei kai tää postaus ees kuuluis tähän ketjuun. Meni jo
-
Edelleen on multiversumin pelastus kesken Ratchet & Clankissa kun tahtoo pelata 100%. Kaipa peli ensi viikonloppuna valmistuu.
-
Dodi, läpi on uusinkin Ratchet & Clank! Etusormi rasittui vastaan pistävästä triggeristä.
PS5 versiosta löytyi sama ominaisuus kuin useasta muustakin sarjan pelistä - satunnainen täysjumi. Onneksi ei iskenyt varsinaisessa pelissä montaa kertaa. Vikan areenataistelun sai kyllä helposti jumiin, jos siinä yritti kehittää eri aseita. Ns. normisetillä (parhaat aseet) ei kilahtanut.
-
Taitaa mulla mennä vielä ainakin viikkoja, jos ei kuukausia Fallout nelosen kanssa. Jos vielä pelaan pari uusintakertaa tavalliseen tapaani.
-
Vasta 216,5 h kasassa.
-
Hiffasin juuri, että minulla on tilaongelma! Mihin lie tuon vara PS5:n sijoitan...
-
Sun pitää hankkia erillinen varasto noille.
-
Olisi kyllä rahojen lopun alkua moinen erillisvarasto monellakin tapaa!
Minulla on kaikenlaita harrasteromua nurkissa ja kellarissa. Osasta voisi luopua vaan en kovin herkästi luovu. Kaikki muu turha lähtee aika äkkiä.
Oli joskus mielessä suurempi kämppäkin vaan tulin järkiini ja aloin siivoamaan. Romulla suuremmankin kämpän täyttää nopeasti.
Erillisvarastot ovat kalliita romun säilytykseen. Jos olisi jotain kausiharrastekamaa, niin silloin homma voisi toimia tyyliin aktiivikamat kotona, muut varastossa.
Vaan kun verottaja on epäonnistunut minun suhteeni. Eivät ole saaneet imettyä kaikkia rahoja pois kun en ole hankkinut autoa. Ei ole edes ajokorttia. On muuten suurin ympäristötekonikin autottomuus.
Auton hankkiminen romun kuljetukseen, ööö? Juu ei todellakaan jatkoon.