Mikäs se uusi xbox versio on?

• Lähinnä haluan uudet ohjaimet pc:hen. 😅

• Minä en huoli edes ilmaiseksi ohjaimia, jotka vaativat (en tosin tiedä mihin kaikkeen) appsin Winukka storesta.

Ja mitä Xboxien nimeämiseen tulee, niin se on niiin sekavaa, ettei siis hajuakaan mikä on mikin.

• Enkä ole sellaisten ohjainten fani, joissa tatit ja napit/ristikko ovat eri tasolla eri puolilla. Valitettavasti myös Nintendo on tämän sählännyt Switchissä.

• Saa ehdottaa parempia ohjaimia

• No minä en mitään kovin kummoista osaa kaivata. Vuosia olen pelannut PC:llä PlayStation ykkösen DualShockilla (saatu ns. rikkinäisenä joskus kauan sitten).

DualShock 3 voisi olla pop, jos paineherkät napit saataisiin toimimaan. Moiselle oli tuki ainakin yhdessä kilkkeessä vaan tekijä kypsyi jatkuvien Win 10 muutosten takia.

DualShock 4 ja näemmä myös DualSense ovat akkukestoltaan turhan heikkoja.

Tänä vuonna otin PC:ssä käyttöön Wii U Pro ohjaimen. Harmi ettei niitä enää saa uutena mistään (huuhaa klooneja kyllä myydään).

Switch Pro ohjain voisi olla kova sana, mutta siinä on ainakin se tattien eritaso-ongelma. En siis omista moista lelua.

Minä pelaan enimmäkseen emulaattoreilla, harvoin Windows pelejä (vaikka niitä GOGista levyn kulmille ajautuukin turhan säännöllisesti).