Super Volley Blast (PC 2018)
-
Tämä lienee jotain ”Super Blast -sarjaa”, jossa eri urheilu-/palloilulajeista on samantyylisellä grafiikalla ja pelimekaanilla tehty pelejä.
Tästä ainakin jotenkin tulee fiilis että pohjana ois ollut jokin kännykkäpeli, tiedä onko ? Niin tai näin niin graafisesti samasta lootasta otettu lajista viis, varsinkin pelaajat ulkoisesti.
Aiemmin PS2-pelistä tulikin laitettua nimeltään Summer Heat Beach Volleyball ! joka on todella mainio peli ja sitä tulee pelattua tasaisin kesäajoiin vuodesta toiseen
…
…asiaan ja siis erityisesti lajiin liittyen vielä niin Steamista löytyy myös tälläinen tekele kuin Volleyball Unbound … valitettavasti tuon tekeminen on lopetettu ja peli jäi sillain kesken että sitä oli tarkoitus vielä tuosta laajentaa ja parantaa, täysin pelattava nykykuosissa ja ihan ok mutta olis voinut olla vielä paaaaljon parempi, harmi että tuo peli ei täyttä potentiaaliaan koskaan nyt sitten tule lunastamaan.. olis ollut astetta realistisemman hakuinen tekele se, ja nyt tuollain ”raakileenakin” toki myös sitä.
Tämä nyt sitten on tälläistä pientä hutustelua. Jokin tässä on mikä ei täysin minuun uppoa, ei sitten millään vaikka kuinka yrittää. Kontrollit sinänsä pelittää mutta hetkittäin jotenkin mun on vaikea tässä täysin hahmottaa että missä pelaajat ovat suhteessa palloon ja hutihutkintoja tulee sen takia tosi helposti, toki jos tätä enempi pelais niin tuon suhteen varmaan harjaantuis asiassa. Kontrollit on sitä peruskauraa, napeista löytyy ne eri peruslyönnit. Jotenkin en myös tuolle visuaalisuudelle tässä lämpene, jotenkin hengettömiksi jää nuo pelaajat sitten itse siellä kentällä.
Musiikit tässä sellaista ”elevator” kamaa että huh huh ja jösses päälle
jotenkin ei oikein meikäläisen kesäfiiilistä ja rantafiilistä nostata noi laisinkaa, pikemminkin latistaa. Tunnelmannostaja ei toimi yhtään tämän musiikit, jos rinnalle laitetaan vaikkapas PES2 ja alkudemo kun Queenin - We will rock you pärähtää ämyreistä niin johan siinä on kättelyssä jo ihan eritason fiiliksen nostatusta... Summer Heat Beach Volleyballissa on kyllä sillain huvin valkattu soundtrack että ne soljuu siellä taustalla kivasti ja huomaattomasti ja hiveleekin korvia ja sopii just eikä melkein lajiin ja tunnelmaan.
Mä en vaan pääse tähän ja siihen tunnelmaan mitä mä tämän toivoisin ja olettaisin tarjoavan niin sisään, toivottavasti toi futis hoitaa hommansa sillain että se uppoais meikäläiseen paremmin, mutta kuten sanottun niin rantalentiksen muodossa menen mieluummin tässä tapauksessa muiden pelien pariin, vaikkei tämä mikään p*ska tekele olekaan, ei todellakaan. Ei vaan ole sitä mitä minä haen ja mistä pystyisin nauttimaan ja mitä fiilistä nimeen omaan kyseiseen lajiinkin liittyen myös pelistä haen.