Hiiren hidastaminen
-
Tuli ostettua uusi hiiri (se sama wanha syy) ja ei muuta vikaa paitsi että vasen kertanapautus menee turhan usein tuplanapautukseksi jolloin sulkeutuu kaikki selainikkunat tai aukeaa avattu linkki kahteen otteeseen (uudessa ja vanhassa ikkunassa). Windowsin säädöt on tuplanapautuksen nopeudelta hitain mahdollinen mutta silti turhan nopea eli milläs hidastetaan lisää?
-
Jos minulla menee kertanapautus tuplaksi, on vika hiiressä.
KDE:ssä näemmä ei edes ole moista asetusta.
-
Ei oo hiiressä vaan se on niin herkkä että kevyt painallus on turhan usein (ei aina) tuplaklikkaus.
-
Moinen herkkyys on hiirivika sanoo Pingu.
-
Minäkin muuten vaihdoin männä viikolla hiiren. Nyt on alla uudenkarhea Logitech M-UV96 (yli 10 v wanha luulemma).
Aiemmassa (PS/2 yhteensopivassa) hiiressä nappi jumitti välillä. Tässä uudessa on rulla syvemmällä ja välillä sillä klikatessa painaa vahingossa samalla jompaa kumpaa nappiakin. Kahtoo nyt oppiiko sitä tavoille.
-
Kattelin hiiret läpi. Kasoittain antiikkia löytyy vaan ainoastaan yksi uusi hiiri jäljellä (Asus Gladius). Saattaa joutua hiirikauppaan lähivuosina...
-
Kahdessa vanhassa mutta kuitenkin optisessa jne. Logitech hiiressä on tahmea rulla. Sulaakohan rullan materiaali itsekseen vai mikä on homman nimi?!
-
Mulla kans tuppaa rulla ajansaatossa tahmaamaan. Ja nyt on hiinä ja hiinä että Logitechin "logi" lähtree takuuvaihtoon. Vasen nappi ei meinaa aina toimia.
-
Sanokoot vaan. "Oikealla" tavalla käytettynä ei tule tuplaklikkauksia mutta "väärällä" tavalla käytettynä pehmeä painallus tuplaantuu.
-
@paper sanoi ryhmässä Hiiren hidastaminen:
Mulla kans tuppaa rulla ajansaatossa tahmaamaan.
Minulla siis rullan pinta muuttuu tahmeaksi, rulla toimii OK.
-
"Oikealla" tavalla käytettynä ei tule tuplaklikkauksia mutta "väärällä" tavalla käytettynä pehmeä painallus tuplaantuu.
Joskos vika on hiiressä ja jätkässä?
Parasta vaan hommata kelvollinen hiiri.
-
Ostetaan sitten jos nykyinen pääkone rikkoo langattomankin hiiren.
Tiedä sitten lopettivatko hiiret toimimasta johdon kiertymisien takia vai antaako emo liikaa virtaa usbi jne tökkeleihin (selittäisi muutkin onkelmat), jälkimmäinen on mahdollista kun 1 näppiskin tuli tiensä päähän.