Paras tapa tuoda tietokoneeni ulkomaille?

• Hei kaikki. Muutan pysyvästi Filippiineiltä Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja tuon pöytätietokoneeni + näytön (jos mahdollista) mukanani. Mikä on paras tapa tehdä tämä?

Ajattelin purkaa osani ja myydä sitten kotelo täällä ja ostaa uuden, kun pääsen sinne. Ongelmana on, että menetin suurimman osan MOBO / GPU / PSU: n mukana tulleista laatikoista. Miten voin peittää heidät, jotta ne eivät tuhoutuisi kuljetu https://showbox.tools/ ksen aikana? Tekniset tiedot ovat melko matalatasoisia, joten ne eivät ole niin suuria, mutta ne ovat hauraita. (GTX 750, i3-9100f mobo).

Näyttö on minulle iso ongelma. Se on 24 tuuman 144 Hz, jota olen käyttänyt vuosia (maksoi minulle 160 dollaria). Se on IPS-näyttö ja sillä on taipumus "valkaista" vähän, kun napautan sitä. Onko se merkki hauraudesta? (Nvidia-tuotemerkki) Riittääkö sen peittäminen monilla vaatteillani vai pitäisikö minun vain myydä tämä ja ostaa se ulkomailta? Katsoin Amazon UK: ta ja suurin osa 144 Hz: n näytöistä löysin yli 300 dollaria, mikä ei todellakaan ole budjetissani juuri nyt.

Kaikki ehdotukset olisivat hienoja. Kiitos!

• Sopivan kokoiset pahvilaatikot ja sitten pehmustetta sisään (styroksia jos saat jostain, vaatteet voivat käydä kunhan ei ole vetoketjuja jne) ja jokaisen lootaan päälle, alle ja sivuille kirjoitat särkyvää ns. n+1 kielellä tai sitten etsit luotettavan kuljetusfirman joka hoitaa toimituksen perille.