Doodle Champion Island Games
-
The whole thing is beautifully designed and smartly controlled with just your arrow keys and space bar.
Nuolinäppäimillä!!! Taas kerran minulle täysin mahdoton peli. Pingistä kokeilin n. 20 sekkaa, ei toivoa.
-
Sulle pitää olla WASD?
Pingiksen voitin 3-0 mutta tanssipelissä sanoin että ei tule kauppoja kun niissä pitää olla millisekunnin tarkka valinta ja sormien pitää tanssia nuolilla (ainakin niissä tanssipeleissä mitä on tullut pelailtua).
-
Ei vaan joypad, jolla homma hoituu peukalolla. Nuolinäppäimiin menee kolme sormea ja yhtä niistä joutuu siirtämään.
WASD sujuu kuitenkin paremmin vasemmalla kädellä kuin mikään oikealla kädellä. Numeronäppiksen nuolet ovat toivottomimmat (jos nyky puuceehen näppiksen ostan, niin on kyllä mallia TKL).
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Doodle Champion Island Games:
TKL
Semmoisen hianon pelinäppäimistön?
.
Mulla on kaikissa näppäimistöissä ollut erilliset nuolinäppäimet, joissakin tosin mallia matalahkot
-
Kai ne lähinnä pelinäppiksiä ovat.
-
No duckailu tklstä toi aikalailla pelinäppäimistöjä (valoineen päivineen). Deltacon perusnäppis mikä on kakkoskoneessa kiinni on erilliset nuolinäppäimet.
-
Minulla on jo yksi mekaaninen TKL pelinäppis (Asus Claymore). Siitä valot saa pois (ilman mitään huuhaasoftaa)!
-
Käytettynä vaivaiset $257,66.
-
Niinpä, kattelin taannoin vanhan Intellmousen ja yhden vanhan Acerin näppiksen hintoja niin samalla hinnalla (+pkt) olisi saanut momta uutta hiirtä ja näppistä.
Uusversio Intellimousesta maksaa myös ns. hunajaa.