Paras kädessä pidettävä emulaattori PS1 -peleille?
-
Hei! Odotan mielipiteitä. Bf: n syntymäpäivä on tulossa, ja hän ilmaisi äskettäin kiinnostuksensa (alias, voimakkaasti vihjanen, että hän haluaisi) kädessä pidettävää emulaattoria nähtyään jonkun pelaavan Legend of Dragoonia ryhmässä, johon hän kuuluu. Olen lukenut monia keskusteluja tästä Redditistä, mutta etsi jatkuvasti ristiriitaisia mielipiteitä.
Olen melko varma, että hän näytti minulle RG351V: n, mutta halusin tehdä asianmukaisen huolellisuuteni ja hankkia hänelle kaiken, mikä toimisi parhaiten PS1 -peleissä, varsinkin kun hän haluaisi pelata Legend of Dragonia. Joidenkin tutkimusten jälkeen luulen, että olen repimässä PS Vitan (olisiko muita etuja, koska hänellä on jo PS3, PS4 ja hän maksaa PS+: sta?) Ja RG350M: n välillä (näytti olevan parempi näyttö PS1 -peleille kuin RG351M)? Paitsi jos unohdan jotain muuta?
PS1 -pelit olisivat etusijalla, vaikka hän rakastaa myös vanhempia Pokemon -pelejään.
Hänen mielestään oli hienoa, että se, jonka hän näytti minulle, oli wifi-yhteensopiva, joten mielestäni se olisi parempi, mutta ei pakollinen.
Hänellä on suuret kädet (hän on yli 6 tuumaa pitkä), jos siitä on apua, lol.
Minulla on jonkin verran kokemusta emulaattoreistani DS- ja RetroPi-laitteissani, joten jos on olemassa asennuksia, jotka eivät ole valmiita, olen tyytyväinen siihen.
Kiitos avusta!
-
PS Vitassa on sama vika kuin PSP:ssä, ei tarpeeksi nappuloita PSX peleille. Niistä puuttuu toinen päätynappulapari (L2/R2). Ei se kaikissa peleissä haittaa, mutta joissain sitten joutuu nappuloita lisäämään kosketusnäytölle/levylle.
PSP oli sen verta pettymys, etten koskaan Vitaa hankkinut eli en tiedä seuraavaa asiaa: Vitan haxorointi saattaa vaatia tarpeeksi alhaista firmistä. Ja ainakin PSP kramppaa pienehkötkin käteni.
Tämä voi olla kova sana vaan ei saa vielä: https://store.steampowered.com/steamdeck
Yksi mahis on tarpeeksi tehokas puhelin tai tabletti (ei missään tapauksessa iLelu vaan jokin Android), RetroArch (löytyy PlayStorestakin) ja erillinen padi.
-
@jinst-kebe sanoi ryhmässä Paras kädessä pidettävä emulaattori PS1 -peleille?:
Hänellä on suuret kädet (hän on yli 6 tuumaa pitkä), jos siitä on apua, lol.
Varmaankin 6 jalkaa ei tuumaa pitkä.
-
Kuusi jalkaa on lyhyempi kuin minä. Vaan siis suhteessa minulla on mielestäni pienehköt kädet.
-
Jaa pingu on 2 metrinen pingu vai?
-
-
Mutanttipingu.