"Eihän kukaan enää osta pelejä levyillä, eihän?"
-
Juu saa sitä Amatsoonista joko kalliilla (Jenkkilä karvan alle 150 taalaa pkoineen päivineen, herää kysymys että mihin hiivattiin kuluu pkoita reilut 40 taalaa) tai sitten halvalla (Sumujen saarilta reilut 28 puntaa ja pkt päälle.
Lisäreitä löytyy myös yhä.
-
Joku hullu ostaa leffansakin levyillä!
t: pakko järkätä kirjahylly uusiksi
-
Minä lainaan kirjastosta.
-
Joko niillä on blu-ray kiekkoja? Toimivatko ne, vai ovatko naarmuilla niin, että leffa pykii?
-
En tiedä sinisäteen (ei ole soitinta) naarmuisuudesta mutta ainakin dvdt toimivat yleensä (toki eivät välttämättä kompuutterin kautta vaan pitää olla erillinen vehje).
-
Joku muukin kuin minä ostaa pelinsä levyillä (voi kauppa toki kai koodejakin kaupitella):
Hamleys opens new video games department
London's famous toy store claims to have the largest games space in the area, considering rollout to other global outlets
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä "Eihän kukaan enää osta pelejä levyillä, eihän?":
London's famous toy store claims to have the largest games space in the area, considering rollout to other global outlets
No tuohon (Lontoon alueen suurin) ei välttämättä paljoa vaadita.
-
Mietis Kaitsu tätä:
PlayStation 5 owners prefer boxed games to downloads
For the PS5's first ten months, GSD data shows three physical titles were sold for every two digital
Minulla suhde on nyt 11/0 ja tuo toinen luku ei ikinä koskaan milloinkaan nollasta nouse.
-
Uutisoivat seuraavaa: Mario Kart 8 returns to No.1 as Nintendo Switch rules Black Friday | UK Boxed Charts
MobyGamesin mukaan Mario Kart 8 on Switchille julkaistu Apr 28, 2017. Jännää kun se edelleen välillä hyppelehtii listaykkösenä.
PS: oikeesti Wii U peli on Mario Kart 8, Switch peli taasen Mario Kart 8 Deluxe
-
Heh, toinen uutisoi:
Mario Kart 8: Deluxe was the best-selling boxed game in the UK last week
We're never getting Mario Kart 9.
-
Mikä levy? Ei mulla ole tietokoneessa levyasemaa. Netistä lataan kaiken viihteen.
-
Levyt ovat jotain, mitä voi säilyttää vaikkapa kirjahyllyssä.
-
Viesti poistettu.