"Eihän kukaan enää osta pelejä levyillä, eihän?"
-
Joku hullu ostaa leffansakin levyillä!
t: pakko järkätä kirjahylly uusiksi
-
Minä lainaan kirjastosta.
-
Joko niillä on blu-ray kiekkoja? Toimivatko ne, vai ovatko naarmuilla niin, että leffa pykii?
-
En tiedä sinisäteen (ei ole soitinta) naarmuisuudesta mutta ainakin dvdt toimivat yleensä (toki eivät välttämättä kompuutterin kautta vaan pitää olla erillinen vehje).
-
Joku muukin kuin minä ostaa pelinsä levyillä (voi kauppa toki kai koodejakin kaupitella):
Hamleys opens new video games department
London's famous toy store claims to have the largest games space in the area, considering rollout to other global outlets
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä "Eihän kukaan enää osta pelejä levyillä, eihän?":
London's famous toy store claims to have the largest games space in the area, considering rollout to other global outlets
No tuohon (Lontoon alueen suurin) ei välttämättä paljoa vaadita.
-
Mietis Kaitsu tätä:
PlayStation 5 owners prefer boxed games to downloads
For the PS5's first ten months, GSD data shows three physical titles were sold for every two digital
Minulla suhde on nyt 11/0 ja tuo toinen luku ei ikinä koskaan milloinkaan nollasta nouse.
-
Uutisoivat seuraavaa: Mario Kart 8 returns to No.1 as Nintendo Switch rules Black Friday | UK Boxed Charts
MobyGamesin mukaan Mario Kart 8 on Switchille julkaistu Apr 28, 2017. Jännää kun se edelleen välillä hyppelehtii listaykkösenä.
PS: oikeesti Wii U peli on Mario Kart 8, Switch peli taasen Mario Kart 8 Deluxe
-
Heh, toinen uutisoi:
Mario Kart 8: Deluxe was the best-selling boxed game in the UK last week
We're never getting Mario Kart 9.
-
Mikä levy? Ei mulla ole tietokoneessa levyasemaa. Netistä lataan kaiken viihteen.
-
Levyt ovat jotain, mitä voi säilyttää vaikkapa kirjahyllyssä.
-
Viesti poistettu.