Mikrofonin ongelmat
-
Joten minulla on iPhone SE 2. helmikuuta ja vaikka mikrofoni oli rikki jonkin aikaa, koska kun tallensin videoita Snapchatissa, se kuulosti vaimealta ja kaukaiselta. Joten menin äänimuistioihin ja minulla oli sama ongelma. Mutta kun yritin mikrofonia tallentamalla kamerasovellukseen, se oli kunnossa, joten ajattelin, että vain puhelimen pohjassa oleva mikrofoni oli rikki. Mutta kun yritin sitä puhelimessa, alhaalla oleva mikrofoni kuulostaa hyvältä. Mikä voisi olla ongelma?
-
Mulla oli Nokia kasissa ongelma että alkoi puhelussa särräämään aivan tolkuttomasti, mutta jos otti kaiuttimelle, niin pelasi ok. Syypää oli että siinä on kaksi mikkiä ja kaiutintoiminnolla käytetään toista ja normaalipuhelussa toista. Piti paineilmalla varovasti putsata se toinen mikki.
-
@kamsan-youn sanoi ryhmässä Mikrofonin ongelmat:
Joten minulla on iPhone SE 2. helmikuuta ja vaikka mikrofoni oli rikki jonkin aikaa, koska kun tallensin videoita Snapchatissa, se kuulosti vaimealta ja kaukaiselta. Joten menin äänimuistioihin ja minulla oli sama ongelma. https://omegle.onl/ Mutta kun yritin mikrofonia tallentamalla kamerasovellukseen, se oli kunnossa, joten ajattelin, että vain puhelimen pohjassa oleva mikrofoni oli rikki. Mutta kun yritin sitä puhelimessa, alhaalla oleva mikrofoni kuulostaa hyvältä. Mikä voisi olla ongelma?
issue gt solvedd