Kuinka käytän ohjelmaa EE Keeper ...?

• Sain äskettäin tietää EE Keeper -nimisestä ohjelmasta, joka ymmärtääkseni voi muokata tiettyjen pelien tallennettuja pelejä (kuten Leto 1.69). Kuinka käytän tätä ohjelmaa? Yritin selvittää, miten se toimii, mutta olen hukassa. Kun yritän käyttää EE Keeperiä, saan viestin, jossa sanotaan, että se ei voi lukea peliresurssejani. Mitä tuo tarkoittaa? Mitä tarkoitusta "profiilin" tekemisellä on? Mitä tarkoittaa asennushakemistoon syöttäminen? Mitkä pelit, paitsi IceWind Dale ja Baldur's Gate, toimivat EE Keeperin kanssa? Tiedän, että nämä ovat muutamia kysymyksiä kerralla, pyydän anteeksi !! Kaikki apu on tervetullutta !! Kiitos paljon, niin paljon apua, jota kaverit voivat tarjota !!!

• Viralliset sivut sanovat näin:

EE Keeper is a saved game editor for Beamdog's Enhanced Editions. The editor currently supports these games:
    Baldur's Gate: Enhanced Edition
    Baldur's Gate: Siege of Dragonspear
    Baldur's Gate II: Enhanced Edition
    Icewind Dale: Enhanced Edition
    Baldur's Gate II: Shadows of Amn
    Baldur's Gate II: Throne of Bhaal
    ... AstroBryGuy on the Baldur's Gate forums maintains a wrapped version....

Yleensä tämä hieman vanhentuneet ja ei niin turvallisen oloiset sovellukset on hyvä ajaa Windows Sandbox-ympäristössä.
    En ole tuota itse koskaan kokeillut, joten ehdottaisin katsomalla ohjevideoita tuon käyttöön YouTubesta jossa saa hieman käsitystä mitä pitäisi tehdä ja missä järjestyksessä.

• @linda-beva sanoi ryhmässä Kuinka käytän ohjelmaa EE Keeper ...?:

Sain äskettäin tietää EE Keeper -nimisestä ohjelmasta, joka ymmärtääkseni voi muokata tiettyjen pelien tallennettuja pelejä (kuten Leto 1.69). Kuinka käytän tätä ohjelmaa? Yritin selvittää, miten se toimii, mutta olen hukassa. Kun yritän käyttää EE Keeperiä, saan viestin, jossa sanotaan, että se ei voi lukea peliresurssejani. Mitä tuo tarkoittaa? Mitä tarkoitusta "profiilin" tekemisellä on? Mitä tarkoittaa asennushakemistoon syöttäminen? Mitkä pelit, paitsi IceWind Dale ja Baldur's Gate, toimivat EE Keep https://19216801.onl/ erin kanssa? Tiedän, että nämä ovat muutamia kysymyksiä kerralla, pyydän anteeksi !! Kaikki apu on tervetullutta !! Kiitos paljon, niin paljon apua, jota kaverit voivat tarjota !!!

issue gt solved!!