Poco x3 pro vs oneplus nord 2
-
Aion päivittää puhelimeni melko pian ja olen kaventanut sen näihin 2. Mitä minun pitäisi hankkia? Nord 2 näyttää erittäin sileältä puhelimelta, mukavalta näytöltä, mutta 90 Hz ja muodostaa kuulemani alhaisen akun keston. X3 pro on suorituskyvyltään vähemmän tehokas (himmeä 1200 vs. snap 860 tai 865), mutta siinä on huomattavasti parempi akku ja 120 Hz: n näyttö (ei AMOLLO) toistaiseksi kallistun akun x3 pro Cu , audioliitin, mutta olen kuullut, että happi Os on paljon vakaampi kuin miui ja lähempänä varastossa olevaa androidia, mikä kuulostaa erittäin mukavalta. Nord 2 näyttää puhtaammalta ja luotettavammalta puhelimelta, mutta x3 pro näyttää suurelta riskiltä ja korkealta palkinnolta, joka viehättää minua jatkuvasti. Mitä mieltä olet? Egypti.
-
Mitä tekemistä Egyptillä on asian kanssa?
Sinällään paha kertoa kun et sano että mihin tarkoitukseen se luuri tulee.
-
Joskos nämä oudot Bertlsn Hoxcor yms. nimisten tyyppien hoono soomi kyssät ovat jotain botin tänne postaamia käännöksiä. Tarkoitusperä = ?
Ylläpito voisi näitä hiukka tutkailla.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Poco x3 pro vs oneplus nord 2:
Joskos nämä oudot Bertlsn Hoxcor yms. nimisten tyyppien hoono soomi kyssät ovat jotain botin tänne postaamia käännöksiä. Tarkoitusperä = ?
Ylläpito voisi näitä hiukka tutkailla.
Niin mikä ylläpito? Vänskä ehkä kerran-kaksi viikossa käy täällä ja jos se ilmiantolaatikko on samannäköinen niille mahd. modeille kuin se on käyttäjille (eli lähes valkoista valkoisella pohjalla) niin tuskin sitä sen kummemmin luetaan.
-
Joo, osa näistä on kyllä vähän outoja. Poistetaanpa linkkejä ainakin.
-
Ai osa? Ainoa botti jolla on enemmän kuin 1 postaus on se joka on viljellyt problem solvedia.
-
@ozeln-haxy sanoi ryhmässä Poco x3 pro vs oneplus nord 2:
Aion päivittää puhelimeni melko pian ja olen kaventanut sen näihin 2. Mitä minun pitäisi hankkia? Nord 2 näyttää erittäin sileältä puhelimelta, mukavalta näytöltä, mutta 90 Hz ja muodostaa kuulemani alhaisen akun keston. X3 pro on suorituskyvyltään vähemmän tehokas (himmeä 1200 vs. snap 860 tai 865), mutta siinä on huomattavasti parempi akku ja 120 Hz: n näyttö (ei AMOLLO) toistaiseksi kallistun akun x3 pro Cu , audioliitin, mutta olen kuullut, että happi Os on paljon vakaampi kuin miui ja lähempänä varast https://19216801.onl/ ossa olevaa androidia, mikä kuulostaa erittäin mukavalta. Nord 2 näyttää puhtaammalta ja luotettavammalta puhelimelta, mutta x3 pro näyttää suurelta riskiltä ja korkealta palkinnolta, joka viehättää minua jatkuvasti. Mitä mieltä olet? Egypti.
issue got solved
-
issue got solved
Olen todella yllättynyt!