Kommenttien suodatusmahdollisuus?
-
Olisikohan mitenkään mahdollista lisätä kommentteihin muitakin suodatusmahdollisuuksia kuin näkyy - ei näy? Esimerkiksi suodatus nimimerkin perusteella, niin ei tarvitsisi katsella vakiojarppien epäsuomeksi kirjoitettuja tyhjänpäiväisyyksiä.
-
Moinen toiminto on olemassa, vaan tämä sekopää postaaja (epäilen enempi ihmistä kuin bottia) vaihtaa nimeä joka kerta.
Ja on täällä toki jokunen muukin "tapaus" ml. allekirjoittanut.
-
Liksauta nimimerkkiä ja valitse ... valikosta block user:
Ylläpito (?!) voisi pikku hiljaa aktivoitua poistamaan nämä konekäännetyt huuhakysymykset!
-
Moinen toiminto on olemassa, vaan tämä sekopää postaaja (epäilen enempi ihmistä kuin bottia) vaihtaa nimeä joka kerta.
Niin juu, eihän tuo taida olla kaipaamasi "vakiojarppi".
-
No ei täällä se aktiviteetti ole kovin korkea eli jos esim. mikropiltin blokkaa niin ei siinä sen kummemmin vähennä luettavaa.
Ja kuten sanottu niin ei tuo Issue got solved-botteihin auta.
-
@rr Komentteja tulee nykyuisin niin vähän, että jos suodatat jotain pois, etpä saa nykyviin yhtäkään komemnttia. Muut eivät jaksa kommentoida kuin vanhat jarpit. Tuhannen taalan eikun euron kysymys olisikin kuinka luodaan elävä rikas keskusteluympäristö.
Esimerkiksi joiinkin lehden artikkeleihin haluaisi joskus kommentoida ja tuoda olan näkökulmansa keskusteluun ja ehkä toi9mittajankin tietoon, mutta enpä keksinyt miten esimerkiski kuumasta aiheesta eli kybersodasta voisi kommentoida. Yhtään kommenmttia artikkeliin ei ole annettu ja se johtuu varmaan siitäkin, että artikkelin lopussa näyttää olevan konnettilinkki, mutta siinä ei ole oikeasti linkkiä vaan ilmeisesti kommentointiteksti eli pelkkä tekti että tähän olisi pitänyt laittaa se linkki. Ja kun toiminnallisuutta sivulla ei ole, eipä tietenkään synny mitään keskusteluakaan, kun se ei oe makdollista, kun keskustelumahdollisuus on torpattu tai ehkä jopa kokonaan jätetty koodaamatta.
-
Unohdetaan suosiolla juttujen ohessa oleva kommentointihässäkkä (joku "Disgusting") ja kommentoidaan lehden juttuja tällä foorumilla.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Kommenttien suodatusmahdollisuus?:
Unohdetaan suosiolla juttujen ohessa oleva kommentointihässäkkä (joku "Disgusting") ja kommentoidaan lehden juttuja tällä foorumilla.
Disqus ei ole ollut käytössä hetkeen.
-
Jaa, no sitten tänne varmaankin kannattaisi luoda oma alue "Uutiskommentit" ja tuoda kommentit automaagisesti sinne (oma keskustelu per uutinen) ja varmaan synkata takaisinkin uutisten kohdalle.
-
Kommentoinnissa on nykyään käytössä Coral https://github.com/coralproject/talk
-
@olli-vänskä-mb sanoi ryhmässä Kommenttien suodatusmahdollisuus?:
Kommentoinnissa on nykyään käytössä Coral https://github.com/coralproject/talk
... joka ainakin allekirjoittaneella näyttää kyllä muiden kommentit, mutta itse en voi kommentoida. Näin on ollut ainakin pari kuukautta.
-
- Kirjautuneena sisään?
- Selain ja käyttis?
-
@marko-forssell sanoi ryhmässä Kommenttien suodatusmahdollisuus?:
- Kirjautuneena sisään?
- Selain ja käyttis?
- Kyllä.
- Chrome 103.0.5060.114, macOS 12.4
-
Itse veikkaisin Chromea syypääksi.
-
@Olli-Vänskä-MB Voitko selvittää asiaa?
-
Noo ainakin Linukan Chomimiumilla näyttäisi toimivan, kunhan kirjatuu sisään uutispuolellekin:
-
En tiedä, mikä bitti käännettiin oikein päin, mutta nyt minullakin toimii kommentointi. Olin kyllä jo aiemminkin sisäänkirjautuneena uutisiin, koska luen jonkin verran tilaajille tarkoitettuja juttuja.
-
Okei, vaan kannattaako tuhlata aikaansa erilliseen uutiskommentointiin?
-
Ei, itse olen vissiin kommentoinut kolmea uutista.
-
@mikropiltti sanoi ryhmässä Kommenttien suodatusmahdollisuus?:
Okei, vaan kannattaako tuhlata aikaansa erilliseen uutiskommentointiin?
En ole tuhlannut.